پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204384
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان :
حضور پرشکوه در انتخابات نشان از بصيرت و آگاهي ملت ايران دارد
تاریخ انتشار : 1394/12/01 13:46:21
نمایش : 1461
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي گفت: حضور پرشور در پاي صندوق‌هاي رأي نشانه بصيرت و اگاهي ملت است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، لهراسب سليماني ضمن عرض تبريک به مناسبت حضور با شکوه و ميليوني مردم غيور و ولايت مدار ايران اسلامي در حماسه عظيم 22بهمن ، در جمع کارکنان اين ناحيه گفت : حضور پر شور مردم در انتخابات نشان از پايبندي ملت ايران اسلامي به تکليف‌مداري، ولايت‌مداري و بصيرت است. مردم در انتخابات با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و امام خميني(ره) تجديد بيعت مي‌کنند و ولايتمداري خود را به رخ جهان مي‌کشانند. ماندگاري نظام در گرو پايمردي ملت اسلامي و پشتيباني همه‌جانبه آن‌ها از انقلاب است.

سليماني افزود: آراي مردم، تعيين کننده سرنوشت کشور است، بايد در زمينه حضور پر شکوه مردم و نشاط انتخاباتي در کشور تلاش کنيم. مشارکت مردم، در واقع اعتماد و اطمينان آن‌ها به نظام جمهوري اسلامي را اثبات مي‌کند و در اين ميان دشمنان که همواره استقلال و آزادي ملت ايران را مغاير با منافع خود مي‌دانند تلاش مي‌کنند صحنه انتخابات را از حضور مردم تهي کنند.

وي در ادامه خاطر نشان کرد :حضور پرشور در پاي صندوق‌هاي رأي نشانه بصيرت و اگاهي ملت است هر فردي به نوبه خود در اين انتخابات اثرگذار است. اگر به اهميت انتخابات در عرصه‌هاي سياسي و بين‌المللي توجه داشته باشيم خواهيم ديد که اين همه هجمه و توطئه در جهت دلسرد کردن مردم از حضور در صندوق‌هاي راي تا چه اندازه براي دشمنان و مستکبران اهميت داردو مردم بصير و آگاه ايران همه نقشه‌هاي شوم دشمن را خنثي مي‌کنند، همان‌گونه که در جريان توطئه 88 با ولايتمداري و بصيرت موجب شدند دشمن نتواند به اهداف شوم خود دست يابد.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html